friz gra mobilna ekipa
w ,

My Dino Friend, czyli pierwsza gra od Ekipy Friza. Jak przyjęła się produkcja?

W Google Play pojawiła się długo już zapowiadana gra mobilna, która została przygotowana przez spółkę zależną Ekipa Holding wraz ze studiem T-Bull. „My Dino Friend” to gra mobilna, która polega na opiekowaniu się wirtualnym dinozaurem. W produkcji dostępny jest szereg innych mini gier.

Pierwsza gra Ekipa Holding

Nad grą pracował zespół składający się z deweloperów T-Bull S.A. oraz członków GG Bay – gamingowej organizacji należącej do popularnej grupy EKIPA. Prace nad grą zajęły rok i pochłonęły 1,2 miliona złotych. Plany zakładają rozwój produkcji przez kolejne 12 miesięcy. Produkcja jest aktualnie dostępna w Sklepie Play. W najbliższych tygodniach ma pojawić się na iOS.

Nowa produkcja, która dzisiaj ma swoją premierę jest  grą mobilną, która łączy w sobie dwie mechaniki – pierwsza polega na opiekowaniu się wirtualnym dinozaurem, druga umożliwia wzięcie udziału w szeregu angażujących mini gier, dzięki którym gracze będą awansować w rankingu opiekunów i odblokowywać kolejne nagrody.

My Dino Friend to dla nas wyjątkowy projekt, przy którym pracował kolektyw kreatywnych, otwartych i zaangażowanych twórców. W rezultacie stworzyliśmy grę, która dotrze do szerokiego grona odbiorców i nie możemy doczekać się jej odbioru – komentuje Damian Fijałkowski, Prezes Zarządu T-Bull S.A. – Współpraca z GG Bay i fantastycznym zespołem EKIPY były dla nas niezwykle motywujące, czujemy, że wzajemnie się uzupełniamy i dzisiejsza premiera to dopiero początek długoterminowej relacji.

To nie ostatnia produkcja

O umowie między Ekipą, a T-BULL było wiadomo już prawie rok temu. Umowa ramowa zakłada współpracę podmiotów przy minimalnie dwóch projektach. Powstanie więc kolejna produkcja – nie wiadomo jednak na razie kiedy, nie znamy żadnych szczegółów.

Oceny i popularność nowej gry

Premiera produkcji odbyła się 9 grudnia. Gra wykorzystuje model free to play i na razie jest dostępna wyłącznie w sklepie Google Play. Większa popularność gry jeszcze nie nadeszła, bowiem w sieci nie odbyła się żadna większa promocja tej produkcji. Status pobrań gry to nadal 10 tys.+ osób, co oznacza, że produkcja pobrała się miedzy 10, a 50 tys. razy. Jej aktualna opinia to 3,9 gwiazdki na 5.

Brak opisu.

Zobacz także: Dziki Trener uwierzył w mPay. Popularny trener personalny kupił 1,5 mln akcji spółki i będzie promował aplikację do płatności mobilnych

Źródło: T-BULL

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.