Pinterest wprowadzi nowe funkcje dla marek, aby promowane produkty i pomysły łatwiej i skuteczniej docierały do użytkowników. Jest to część wysiłków na rzecz wzrostu zakupów online wewnątrz platformy.
Marki mogą teraz przesłać swoje katalogi produktów i platforma będzie automatycznie wyciągnąć elementy do reklamy w postaci pokazu slajdów. Wszystko będzie dostosowane do indywidualnych użytkowników w oparciu o ich zainteresowania.
„Nawet jak inne giganty technologiczne wchodzą w e-commerce, przewaga Pinteresta polega na tym, że użytkownicy przychodzą do aplikacji z nastawieniem na zakupy i planują swoją przyszłość” – powiedział Jon Kaplan, dyrektor ds. przychodów Pinteresta.
- Strona stała się powszechnie znana jako miejsce, w którym użytkownicy mogą zapisywać pomysły na tematy takie jak śluby, wystrój domu czy przepisy kulinarne.
Pinterest wprowadzi również nowy format reklamowy, aby ułatwić firmom i twórcom treści współpracę w zakresie płatnego partnerstwa. Na przykład, twórca może zrobić post wideo o przepisie na deser z masłem orzechowym, a jego producent może zapłacić za promowanie tej reklamy wśród większej liczby użytkowników.
ŹRÓDŁO: Reuters
Zobacz również: Dolar amerykański może utrudnić życie niedźwiedziom – prognozy Saxo na IV kw.