Przy podejmowaniu decyzji inwestycyjnych, cena akcji spółki staje się coraz mniejszą barierą. Dzięki temu, że wiele internetowych domów maklerskich oferuje udziały ułamkowe, inwestorzy mogą nabywać dolarowe kwoty dowolnej spółki, którą wybiorą, niezależnie od jej ceny akcji.
Niemniej jednak, nie wszyscy inwestorzy mają dostęp do akcji frakcyjnych, a ci z ograniczonymi funduszami mogą mieć pokusę, by skupić się na tych tańszych, dlatego poniżej przedstawiamy taką spółkę, która odnotowała dobre wyniki i jest nastawiona na sukces.
Revolve Group [RVLV]

Detalista internetowy Revolve Group kieruje swoją ofertę do konsumentów z pokolenia millenialsów i generacji Z. Wykorzystując strategię zbudowaną wokół influencerów w mediach społecznościowych i wydarzeń na żywo, Revolve odniosło duży sukces i ma szansę na jeszcze lepsze wyniki w miarę ustępowania ograniczeń związanych z pandemią. W momencie pisania tego tekstu, cena akcji Revolve nadal wynosi tylko 60 dolarów, nawet po wzroście o ponad 50 proc. w ciągu ostatniego roku.
W trzecim kwartale 2021 roku, Revolve zwiększył swoje przychody o 62 proc. rok do roku do 244 milionów dolarów. Zysk brutto wzrósł o 61 proc. do 134 milionów dolarów. Z kolei zysk netto spadł o 14 proc. rok do roku, do 17 milionów dolarów, ale w ujęciu dwuletnim – co pozwala zniwelować niekorzystne czynniki związane z pandemią – zysk netto wzrósł o 74 proc..
Jeśli chodzi o użytkowników, liczba aktywnych klientów wzrosła o 12 proc. do 1,7 miliona. Liczba złożonych zamówień wzrosła o 60 proc., a średnia wartość zamówienia wzrosła o 19 proc. do 276 dolarów. Te wskaźniki dotyczące klientów są ważne i powinny nadal się poprawiać, ponieważ spółka staje się zdolna do organizowania większej liczby wydarzeń na żywo, które są kluczowe dla jej modelu biznesowego.
Revolve wykonało również duży ruch związany ze swoją strategią influencerów, mianując Kendall Jenner dyrektorem kreatywnym segmentu luksusowego Forward. Jenner była w stanie natychmiast wykorzystać swoją obecność w mediach społecznościowych, tworząc film o swojej roli w firmie, który został obejrzany ponad pięć milionów razy.